• Головна
  • Реклама у медичній сфері: що «говорить» буква закону
14:35, 19 квітня
Надійне джерело

Реклама у медичній сфері: що «говорить» буква закону

Реклама у медичній сфері: що «говорить» буква закону

Значна кількість рекламних оголошень у всіх медіа та на майданчиках соціальних мереж стосується саме медичної галузі.

З огляду на це варто нагадати споживачам та суб’єктам господарювання про законодавчі вимоги до неї.

Держпродспоживслужба інформує, що статтею 21 Закону України "Про рекламу" дозволяється реклама:

  • лише таких лікарських засобів, медичних виробів та методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, що в установленому порядку дозволені центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я, до застосування в Україні;
  • лише таких лікарських засобів, які відпускаються без рецепта лікаря та які не внесені центральним органом виконавчої влади у галузі охорони здоров'я до переліку лікарських засобів, заборонених до рекламування.

Водночас реклама лікарських засобів, медичних виробів, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації повинна містити:

  • об'єктивну інформацію про лікарський засіб, медичний виріб, метод профілактики, діагностики, лікування, реабілітації і здійснюватися так, щоб було зрозуміло, що наведене повідомлення є рекламою, а рекламований товар є лікарським засобом, медичним виробом, методом профілактики, діагностики, лікування, реабілітації;
  • вимогу про необхідність консультації з лікарем перед застосуванням лікарського засобу чи медичного виробу;
  • рекомендацію щодо обов'язкового ознайомлення з інструкцією на лікарський засіб;
  • текст попередження такого змісту: "Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров’я", що займає не менше 15 відсотків площі (тривалості) всієї реклами, а для аудіальних медіа - має прозвучати не менше одного разу за ролик, але не менше ніж один раз за одну хвилину, та озвучується на тому самому рівні гучності, що й інший звуковий ряд ролика.

Варто зауважити, що медичні фахівці, які рекламують свої послуги на платформах спільного доступу до відео або інформації, зокрема в соціальних мережах, повинні дотримуватись вимог статті 21 Закону та чітко позначати свої публікації як рекламу.

Нагадуємо, реклама в інтернеті, яка здійснюється блогерами або іншими особами, що отримують винагороди, буде розглядатися як реклама, навіть якщо це безоплатне отримання будь-яких товарів, робіт, послуг, знижок тощо. Їм необхідно чітко маркувати свій контент, інакше це може вилитись у штраф в 5-кратному розмірі вартості реклами.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#держпродспоживслужба #новини #новини житомира #новини житомирщини #інформація #події житомира #події житомирщини
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...