Про це інформує Департамент соціального захисту населення Житомирської ОВА.
Загалом на Житомирщині діє 59 ЦНАПів, 122 віддалених робочих місця адміністратора (ВРМ), 1 територіальний підрозділ та 1 мобільний ЦНАП.
До переліку послуг виконавчої влади, які можуть надаватися через ЦНАП включено сотні різних послуг, зокрема:
- оформлення паспорту та документу для виїзду за кордон;
- видача різноманітних посвідчень, витягів, дозволів та довідок, зокрема архівних;
- реєстрація місця проживання, суб’єктів-господарювання і юридичних осіб;
- вирішення питань щодо нерухомого майна та землеустрою: озеленення, операції із землею, будівництво, введення в експлуатацію тощо;
- розміщення та регулювання зовнішньої реклами, роботи закладів торгівлі;
- екологічні дозволи та з підвищеної небезпечності;
- санітарно-епідеміологічні експертизи;
- матеріальна допомога та ін.
Джерело: Житомирська ОВА
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію