10:00, 17 червня 2011 р.
Щодо опитування громадської думки про діяльність податкової служби
Державною податковою адміністрацією у Житомирській області постійно проводиться моніторинг громадської думки про якість роботи державної податкової служби, про ступінь довіри до неї з боку населення, основних чинників, що негативно впливають на авторитет органів державної податкової служби.Опитування проводилось шляхом анкетування громадян під час взяття на облік суб’єктів підприємницької діяльності, проведення семінарів, лекцій, засідань «круглого столу» та у ході проведення підрозділами масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян інших заходів, направлених на формування податкової культури населення та встановлення партнерських взаємовідношень між платниками і податковою службою.
Аналіз результатів опитування свідчить про те, що у II кварталі поточного року було опитано 4706 респондентів різного віку. Зокрема, від 18 до 25 років – 13%, від 25-35 років – 26%, від 35-50 років – 43%, від 50-60 років – 15%, більше 60 років – 2%. В опитуванні брали участь підприємці – 39%, службовці – 16%, робітники – 27%, студенти – 13%, пенсіонери та безробітні – по 2%, військовослужбовці – 1%.
Результати опитування показали, що 40% (1900) респондентів оцінують роботу податківців щодо налагодження партнерських відносин з платниками податків як добру, 32% (1500) - як дуже добру, 25% (1177) респондентів - як задовільну, 3% (129) респондентів - як незадовільну.
Згідно з опитуванням 44% респондентів вважають, що послуги з роз'яснення податкового законодавства завжди надаються вчасно й на високому професійному рівні, 38% громадян ці послуги задовольняють, іншим важко відповісти на це запитання – 18%.
Мабуть, завдяки цьому у 58% опитаних не виникає жодних проблем під час сплати податків, заповнення та подання податкової звітності тощо, у 19% громадян іноді виникають окремі запитання, а от проблеми під час виконання податкових зобов'язань постійно мають 2% опитаних, інші не можуть відповісти – 21%. Платники податків (70%) вважають, що органи державної податкової служби вчасно та якісно розглядають їх звернення. Однак 1% опитаних оцінюють рівень розгляду звернень як задовільний, 2% громадян вважають, що відповіді на запитання мають формальний характер i не вирішують питання по суті. Щоправда, 27% платників податків не змогли відповісти на це запитання.
На запитання «Чи доводилося Вам у податкових органах стикатися з випадками тяганини, грубощів, неуважності, стояти в чергах?» – відповідь «ніколи» надали 56% (2626) респондентів, «іноді» – 24% (1120) респондентів, «не можу відповісти» - 960 респондентів і 20% відповідно.
Щодо оцінки громадськістю виконання працівниками органів ДПС своїх функціональних обов'язків, то 55% респондентів зазначили, що працівники ДПС добре виконують свої обов'язки, 11% громадян поставили оцінку «задовільно», 34% - «відмінно».
Цікавими є відповіді респондентів на запитання про чинники, які негативно впливають на авторитет податкової служби: недосконалість та нестабільність податкового законодавства (24% опитаних), часті зміни в законодавстві (15%), неоднозначне тлумачення норм податкового законодавства (16%), великі штрафні санкції (3%) i високі ставки податків (14%). Крім цього, мають місце ще й такі чинники, як скорочення штатної кількості працівників органів ДПС і плинність кадрів (8%), а також важка та заплутана звітність (10 %), розбіжність з законодавчими актами інших установ (3%). Незначна кількість платників податків зазначили бюрократизм (1%), решта не можуть відповісти – 9%.
Результати моніторингу громадської думки щодо оцінки діяльності податкової служби області будуть використані при організації роботи податкової служби з метою налагодження системного діалогу податківців та платників податків.
ДПА у Житомирській області
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
15:00
18 грудня
Оголошення
18:52, 10 грудня
09:15, 17 грудня
15:48, 11 грудня
18:52, 10 грудня
18:52, 10 грудня
live comments feed...