10:54, 29 вересня 2015 р.
Стали відомі умови відбору до нової патрульної служби в Житомирі
З 2 по 23 жовтня усі бажаючі мають можливість подати заявку для участі у конкурсному відборі до патрульної служби у м. Житомирі. Це можна зробити особисто у приміщенні облмуздрамтеатру (майдан Соборний, 6) щодня (крім вихідних) з 9.00 до 18.00 год або через онлайн-анкету на сайті www.mvs.gov.ua.
Вимоги до кандидатів:
- прагнення до якісних змін;
- вік від 21 до 35 років;
- повна загальна середня або вища освіта;
- наявність посвідчення водія категорії «В»;
- відсутність судимості;
- вільне володіння українською мовою;
- фізичне здоров’я та моральна стійкість.
Етапи відбору кандидатів:
- подання анкети;
- перевірка загального рівня знань;
- перевірка рівня фізичної підготовки;
- медичний огляд;
- психодіагностичний тест;
- особиста співбесіда;
- теоретичне навчання;
- професійна підготовка;
- складання іспиту.
У разі особистої подачі анкети кандидати при собі повинні мати паспорт, ідентифікаційний код та посвідчення водія.
Телефон гарячої лінії – 40-77-77 (розпочне роботу з 2 жовтня 2015 року).
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Добровольці-рятувальники з досвідом та камери по місту: це громада на Житомирщині, яка дбає про безпеку
Партнерський матеріал
17:00
Вчора
13:00
Вчора
"Земля — багатство України". Як землевпорядник з Житомирщини поповнив бюджет громади на 1,5 млн гривень
Партнерський матеріал
17:00
25 грудня
Оголошення
17:49, Вчора
09:15, 17 грудня
17:49, Вчора
17:49, Вчора
17:49, Вчора
live comments feed...