• Головна
  • Стали відомі умови відбору до нової патрульної служби в Житомирі
10:54, 29 вересня 2015 р.

Стали відомі умови відбору до нової патрульної служби в Житомирі

З 2 по 23 жовтня усі бажаючі мають можливість подати заявку для участі у конкурсному відборі до патрульної служби у м. Житомирі. Це можна зробити особисто у приміщенні облмуздрамтеатру (майдан Соборний, 6) щодня (крім вихідних) з 9.00 до 18.00 год  або через онлайн-анкету на сайті www.mvs.gov.ua.

Вимоги до кандидатів:

- прагнення до якісних змін;

- вік від 21 до 35 років;

- повна загальна середня або вища освіта;

- наявність посвідчення водія категорії «В»;

- відсутність судимості;

- вільне володіння українською мовою;

- фізичне здоров’я та моральна стійкість.

Етапи відбору кандидатів:

- подання анкети;

- перевірка загального рівня знань;

- перевірка рівня фізичної підготовки;

- медичний огляд;

- психодіагностичний тест;

- особиста співбесіда;

- теоретичне навчання;

- професійна підготовка;

- складання іспиту.

У разі особистої подачі анкети кандидати при собі повинні мати паспорт, ідентифікаційний код та посвідчення водія.

Телефон гарячої лінії – 40-77-77 (розпочне роботу з 2 жовтня 2015 року).

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#житомир #патрульна служба #поліція
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...