важливо
10:09, 27 вересня 2018 р.
Управління Пенсійного фонду в Житомирі буде реформовано
важливо
Уряд ухвалив постанову, згідно якої буде здійснено реорганізацію Житомирського об’єднаного управління ПФ в Житомирській області.
Пенсійний фонд України в Житомирській області, як і раніше, працюватиме за принципом поділу на фронт–офіс і бек–офіс, повідомили в мерії.
Фронт–офіси будуть розміщені у кожній адміністративно–територіальній одиниці області і будуть працювати з громадянами та усіма відвідувачами що звертаються за пенсійними послугами. Бек–офіс буде діяти на рівні області та виконувати обслуговуючу роботу (кадри, бухгалтерія, юристи).
Чіткий розподіл на фронт і бек–офіс дає змогу приймати людей незалежно від місця проживання та протягом усього робочого часу. Фронт–офіс перетворюється по суті на сервісний центр, у якому будуть надавати повний набір послуг Пенсійного фонду, а документи, заяви від громадян опрацьовуватимуть у бек–офісі.
Сервісний центр для надання послуг громадянам Корольовського та Богунського району буде розташований за адресою м. Житомир, площа Польова,8 (I поверх).
Для отримання послуг Пенсійного фонду, не виходячи з дому, створено портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Тут, у своєму особистому кабінеті, людина може отримати 15 із 30 видів послуг, що надає Фонд. Наприклад, застрахована особа може дізнатися про свій страховий стаж, пенсіонер – побачити розмір пенсії та як її обчислено. Окрім того, запроваджено новий сервіс щомісячного отримання СМС з інформацією про зарахування певного місяця роботи до страхового стажу та про сплату / несплату роботодавцем єдиного соцвнеску. А за допомогою QR – коду через веб – портал можна отримати форму ОК – 5, довідку про розмір пенсії тощо. Щоб стати повноцінним користувачем цього ресурсу, треба звернутися в найближче відділення Пенсійного фонду і написати заяву. Без цієї процедури можна обійтися, якщо є електронний цифровий підпис (ЕЦП).
Водночас, ще є послуги, отримати які можна тільки за умови особистого звернення в сервісні центри Фонду. Наприклад, подати заяву щодо призначення, поновлення пенсії чи про проведення її виплати за новим місцем проживання. Але технології не стоять на місці, і можливо, що в разі запровадження електронної трудової книжки та сервісів ідентифікації і ці пенсійні питання можна буде вирішити дистанційно.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
13:00
"Земля — багатство України". Як землевпорядник з Житомирщини поповнив бюджет громади на 1,5 млн гривень
Партнерський матеріал
17:00
Вчора
Уроки з фінансової грамотності в дії: школярі Житомирщини знайшли кошти на байдарки у сільраді
Партнерський матеріал
17:00
24 грудня
Оголошення
15:25, 20 грудня
2
12:52, 16 грудня
1
19:40, 22 грудня
2
13:21, 16 грудня
live comments feed...