• Головна
  • Управління Пенсійного фонду в Житомирі буде реформовано
важливо
10:09, 27 вересня 2018 р.

Управління Пенсійного фонду в Житомирі буде реформовано

важливо
Управління Пенсійного фонду в Житомирі буде реформовано

Уряд ухвалив постанову, згідно якої буде здійснено реорганізацію Житомирського об’єднаного управління ПФ в Житомирській області.

Пенсійний фонд України в Житомирській області, як і раніше, працюватиме за принципом поділу на фронт–офіс і бек–офіс, повідомили в мерії.

Фронт–офіси будуть розміщені у кожній адміністративно–територіальній одиниці області і будуть працювати з громадянами та усіма відвідувачами що звертаються за пенсійними послугами. Бек–офіс буде діяти на рівні області та виконувати обслуговуючу роботу (кадри, бухгалтерія, юристи).

Чіткий розподіл на фронт і бек–офіс дає змогу приймати людей незалежно від місця проживання та протягом усього робочого часу. Фронт–офіс перетворюється по суті на сервісний центр, у якому будуть надавати повний набір послуг Пенсійного фонду, а документи, заяви від громадян опрацьовуватимуть у бек–офісі.

Сервісний центр для надання послуг громадянам Корольовського та Богунського району буде розташований за адресою м. Житомир, площа Польова,8 (I поверх). 

Для отримання послуг Пенсійного фонду, не виходячи з дому, створено портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Тут, у своєму особистому кабінеті, людина може отримати 15 із 30 видів послуг, що надає Фонд. Наприклад, застрахована особа може дізнатися про свій страховий стаж, пенсіонер – побачити розмір пенсії та як її обчислено. Окрім того, запроваджено новий сервіс щомісячного отримання СМС з інформацією про зарахування певного місяця роботи до страхового стажу та про сплату / несплату роботодавцем єдиного соцвнеску. А за допомогою QR – коду через веб – портал можна отримати форму ОК – 5, довідку про розмір пенсії тощо. Щоб стати повноцінним користувачем цього ресурсу, треба звернутися в найближче відділення Пенсійного фонду і написати заяву. Без цієї процедури можна обійтися, якщо є електронний цифровий підпис (ЕЦП).

Водночас, ще є послуги, отримати які можна тільки за умови особистого звернення в сервісні центри Фонду. Наприклад, подати заяву щодо призначення, поновлення пенсії чи про проведення її виплати за новим місцем проживання. Але технології не стоять на місці, і можливо, що в разі запровадження електронної трудової книжки та сервісів ідентифікації і ці пенсійні питання можна буде вирішити дистанційно.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...